Not much going on here

Det var ett tag sen jag skrev här kom jag på. 
Har inte riktigt haft någon lust att vara inne på datorn de senaste dagarna och inget märkvärdigt har hänt heller.
Jag har jobbat lite, varit ute, varit med vänner :)
Kidah har fixat mitt hår i och för sig! En lite ljusare ändring ;)
 
Nu ska jag ta mig till Mariatorget och hoppa in på chokladaffären i två dagar. Inget jag är speciellt hype över men det är ju pengar iaf och jag gör inte speciellt mycket heller. Däremot är jag ganska trött, trots att jag fått sova ut men vet inte vad det är med mig, vaknar flera gånger om nätterna och har svårt att somna om... Det är ingen utvilande sömn om man säger så. Men det är bara att suck it up! Ska gå om tio min så ska göra klart det sista.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0