Lugnet innan stormen

Hello!
Tänkte skriva lite här innan jag sätter igång med disken, om drygt två timmar börjar jag jobbet igen och det är sista natten, så skönt!! Är helt slut verkligen.
 
Imorgon har vi personalmöte och sen blir det AW på det, ser fram emot det! Både Markus och Dounia kommer med, mina favoriter!
 
Har ett par hundralappar jag kan lägga på imorgon, sen är man fattig tills på fredag! Men det är helt okej.. 
Är ledig hela veckan men ska se om man kan träffa Sasan på onsdag, annars blir det lördag då han fyller 22! Gu så spännande det ska bli! 
Även på fredag har jag tänkt gå på en dansuppvisning och så blir det nog att inviga F12 med Avve på kvällen :)
 
Nu måste jag sätta igång här så vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0