Barnvakt

Snart läggdags känner jag. Är ganska trött!
Idag ringde Emma och väckte mig, vi pratade i telefon ett tag, sen fixade jag mig och åkte till Solna för en fika med Agneta. Vi satt och snackade i nån timme sådär innan jag behövde åka tillbaka och hämta killarna på dagis. 
Hade bilen så åkte då och köpte pizza, läsk, chips och dipp! 
 
Imorgon är det fredag. Det kommer bestå av att jag förmodligen åker till syrran och är med Agneta igen, sen tänkte jag hämta pengar på chokladaffären och till sist åka till Emma eller åtminstone träffa henne :) Får se vad vi hittar på!
 
Sjukt suddig bild, men ni fattar vinken ^^ Killarna idag glada över kommande pizzaköp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0