Tillräckligt med sömn förhoppningsvis!

Nu går det inte längre. Jag försökte lägga mig så sent som möjligt och sova till så sent som möjligt eftersom att jag ska jobba natt. Det blir mitt första nattpass och jag ska jobba tillsammans med någon, imorgon och söndag kommer jag att jobba själv. Lite nervigt för vad händer om något går fel?? Vem ska jag ringa då? :P
 
Aja, får se till att göra så få misstag som möjligt. Och så lite smitningar jag kan!
 
Nästa vecka kommer jag att vara helt ledig, bara ta ett pass i chokladaffären då jag behövs. Annars är det löningen om 11 dagar jag har att se fram emot haha, kommer dock inte att få speciellt mycket pengar men det är nånting!
 
Dags att få i mig mat och sen städa upp lite här hemma för i helgen kommer jag att vara trött och även göra matlådor ;)
 
Fina killarna <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0