Oh happy day

Fredag!!
I'm so happy! Har sett fram emot den här dagen i över en månad nu haha
Jag och Erica har planerat att gå till Berns då vi velat testa något nytt istället för att varje gång hamna på Kristall så Berns får det bli, har alltid velat gå dit och har bara varit där en gång.
 
Vet inte vad det är med mig dock, vaknade för inte så länge sen och är lite halvsnuvig och har nyst fem gånger i streck! Sedan ett par utöver det. Jag hoppas att det är någon reaktion till pollen eller något haha, orkar inte bli sjuk nu när jag äntligen kommer att få fler arbetspass...
Igår var jag och hade en liten ESN reunion med Alexandra, Viking och David och åt lunch, det var hur trevligt som!
Mot kvällen var jag på jobbet och vi hade personalmöte så jag tog upp det där med att jag knappt får några pass och som tur är så kommer det bli fler att fylla nu från och med nästa vecka :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0