Middagsbjudning

God kväll på er! Sitter framför tv:n med datorn och ska snart kolla på Carrie Diares. Så underbart när man har hela lägenheten för sig själv och kan vara i vilket rum man vill! :D
 
Jobbet gick bra förresten, samma tid imorgon också. Kom hem efteråt och sov i fem timmar. Det vill säga inte så mycket eftersom att jag dygnade men jag får helt enkelt lägga mig snart. 
Har också städat rummet, diskat, duschat och lagat middag då jag bjöd över Alexandra och Patrick på middag. De gick nyss men det var trevligt med lite sällskap i någon timme :)
 
Inte med inlägget att göra men ville dela med mig om den här bilden med brorsan och brorsbarn, bland annat nya tillskottet Theodore! Min fina familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0