Huh...My god!

God morgon!
Med tanke på omständigheterna bör jag nog säga godnatt men icke!
Kom nyss hem från ytterligare ett 10 timmars nattpass på stationen (plus en halvtimme av slappande för att vila rygg och fötter och hälla i mig en 0,5 l redbull).
I och med att det var natten till idag (en vardag) så är det meningen att det ska vara lugnt men det var det inte... Det första som händer när jag blir lämnad för att jobba ensam 6 timmar framåt är att kassan går sönder och varken kort eller kontantbetalning går... Det kommer EN MASSA människor och jag springer runt som en galning för att få saker gjort samtidigt som jag försöker fixa kassan. Chefens båda (!!) telefoner var avstängda men efter ca 2 timmar bestämmer sig kassan för att funka helt plötsligt. 
Kaos!
 
För övrigt så hann jag knappt göra klart allt som behövdes göra medans jag natten innan hade minst två timmar spare time totalt. 
 
Jaja, nu är det över och nu slipper jag natt för ett tag. Har inget pass alls den här veckan faktiskt. 
 
Anledningen till att jag måste dygna nu är för att jag imorgon bitti ska hämta upp mamma och dem på Arlanda. Vet dock inte hur det kommer att gå för nu har det kommit ca en decimeter snö här och Rogers bil som jag ska köra funkar inte i kyla... Ja...
 
Jag har trots ett negativt inlägg ändå humöret uppe! Så det är ju att tacka för ;)
 
theclassyissue:

XIV
Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0