Småprat

Nu har min natthelg officiellt börjat. Vaknade för inte så länge sen, har drömt massor! Ville bara somna om hela tiden haha
Börjar om 3½ timmar igen och jobbar ända fram till tisdag morgon, istället för måndag. 
Har ingen ork verkligen, men vad ska man göra? I needs that money!
Nu har jag i alla fall sparat så att jag har råd för att boka resa, det är bara fickpengar som fattas ^^ Skönt att slippa ha den stressen. 
Dessutom fyller jag 20 om mindre än två månader! Såå spännande :D Måste planera något bra känner jag. Sen något för vänner och även familj. Jaja, jag kommer på nåt :)
 
Har inte så mycket mer att skriva så... bäst att jag sätter igång här hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0