Random stuff

Dagens status: Trött, väntar på att det fina vädret ska komma, likgiltig, tacksam.
 
Ungefär så känner jag idag. Lite blandade känslor kan man säga :)
Inatt kollade jag klart på The OC. Vad är grejen med att de i de flesta serier har många avsnitt per säsong och i den sista så är det bara hälften? Jaja, det är en bra serie i alla fall :)
 
Idag tänkte jag träffa Emma, spela kubb eller något :) Men det kommer ju inte gå om vädret inte håller i sig. Känns som att det varje dag är på gränsen till att regna haha
 
Igår träffade jag Sasan. Jag plockade upp honom och vi åkte till IKEA som en rolig grej bara, fick med mig ett par saker. Sen vart vi hungriga så vi åkte och åt pizza, åkte hem till mig, körde killarna till deras pappa, köpte hem mat till mamma och sen chillade vi bara hemma innan han gick. En mysig dag!
 
Imorgon har jag lyckats få ett pass på jobbet. Kommer jobba med Dounia (!!), underbar tjej. Och sen är det fredag- i andra ord MIDSOMMAR! Vad som än händer ska det bli en bra dag. Ja, det ska det!
 
 
Jag och Sasan på IKEA igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0