Kompensation med bildbomb

Så!! Nu har jag haft min lilla bloggpaus och det är väl dags att komma igång igen för annars blir det väl inte av förrän om ännu längre tid!
Kul att det ändå är en del som går in och kollar varje dag. Förlåt att jag gjort er besvikna... Haha
 
Slutade jobbet för några timmar sen, har jobbat natt sen i torsdags och anledningen till att jag fortfarande är vaken är för att jag har utbildning om några timmar så vågar inte lägga mig, då hade jag aldrig kommit upp... 
 
På senaste har jag (faktiskt) varit ledig ganska mycket. Har spenderat mycket tid med Emmsi och Rayd, vi firade hennes bröders stundent. Hela köret- utspring, flak, mottagning och slutskiva! Hade jättekul faktiskt :)
Har även haft ett par ESN-reunions och det har känts som att de senaste fyra åren aldrig hänt och samtidigt som att alla har ändrats och håller på bygga upp ett HELT nytt liv. 
 
Igår fyllde min fina vän Kidah 20 år och tyvärr missade jag det men är det fint väder imorgon så tänkte vi ses, sätta oss i Rålis och ha det massa mysigt och fira henne i efterskott. Men fint eller fult väder, vi ska ändå ses! 
 
Har egentligen inte så mycket mer att skriva om för tillfället men jag visar iaf bilder från senaste veckorna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0