Helgens festligheter

Idag är man barnvakt åt pojkarna. Vi ska snart gå till parken här i Husby, sen blir det mat på donken!
I fredags jobbade jag och sen var jag över till Emma, hon och hennes bröder hade folk över och vi spelade kort, beer pong och dansstopp haha
Vi hade jättekul i alla fall!
Sov över där och igår så drog vi in till stan för att fira Linda på Mosquito. Aldrig varit där innan (Södra Teatern) men det var en jättefin lokal :)
När alla bestämde sig för att dra hamnade man på Kristall (shocker) och de hade öppet till fyra igår så var där till stängning. Tog en kebab innan hemgång och jag såg till att inte dricka för mycket eftersom att jag behövde gå upp hyfsat tidigt idag och vara barnvakt. 
 
Nu tänkte jag göra mig och killarna klara så går vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0