Sol och värme! Äntligen

Äntligen börjar vädret ge med sig! Fint väder ska det vara hela veckan också :D
 
 Igår jobbade jag och slutade vid nio, då åkte jag in mot söder och träffade Babak som jag inte gjort sen januari! Så det var kul att catcha up :)
Tyvärr så har jag bara varit hemma idag och inte utnyttjat det fina vädret men å andra sidan så har jag inte haft nån att göra det med. Därför har jag bestämt att göra något kul imorgon.
 
Och! Om en vecka så har jag bestämt att ta mig till Östhammar och hälsa på Sofia som jag inte träffat sen studenten och vi ska ha hur kul som helst! Inga riktigt fasta planer på vad men det ska bli kul att träffa henne igen :) Jag kommer att jobba natt den här helgen så slutar alltså måndag morgon, kommer inte bli mycket sömn innan jag ger mig av till Ingenmaland haha
Men det är det värt :)
 
Nu ska jag väl sätta på en film, serie eller liknande så ha det gött!
 
Har gjort fina ombre-naglar också! Känner mig så duktig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0