Lediga dagar och början på en fin sommar

Två nätter kvar!!
 
I måndags åkte jag till Sofia i Östhammar. Det var verkligen jättekul att ses igen. Vi hade lite planer på vad vi kunde göra men så typiskt att man åker på en feber samma dag... Det slutade med att vi bara var hemma hos henne och tog det lugnt i två dagar i princip. Men det var mysigt det med! Vi kollade på massa avsnitt av Eva och Adam, jag klippte hennes hår, vi målade våra naglar... 
På kvällen på tisdagen åkte jag hem igen, det tog sin tid men det var det värt!
På mina resterande lediga dagar har jag träffat Babak och umgåtts, varit med Emma, Ali och Rayd, åkt till pappa och träffat syskonen. Min storebror åkte upp hit till Stockholm nu över helgen så vi åkte alla till pappa och han lagade mat. Har inte träffat Rodney på tre år och han hade med sig lilla Ebba som är så söt!! Första gången vi träffade henne :) Tyvärr så var inte lilla Theodore med men det får bli en annan gång.
 
Inatt jobbade jag och det var helt kaosat. Lagom kul. Men jag ser det som ett test för mig att förtjäna semestern :)
Hoppas bara att de här två kommande nätterna är bättre.
 
Imorgon bitti åker mamma, Ian och Nico till Spanien också så jag ska skjutsa dem till Arlanda precis när jag slutat och så är de borta i en vecka. Ska bli lagom nice för mig också ;) Speciellt när det nu kommer att vara över 30 grader ute!!! Kanske äntligen får årets första dopp i veckan :D
 
Alla syskon här utom Leon som inte kunde komma... Plus mamma, pappa och lilla Ebba! ♥
 
Jag och Ebba
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0