Happy happy

Idag har jag faktiskt varit produktiv!
Jag har städat rummet, duschat, hängt upp tvätten och rengjort badrummet. *Applåder*
 
Om ca tre timmar ska jag vara i stan där jag möter upp mamma. Vi ska köpa lite mat och ta oss till syrran och hennes mamma och äta middag där. Jag är väldigt trött just nu men jag har öppnat min Powerking och ska hålla mig positiv! 
Yeah you heard me, idag vill jag vara positiv. För ombytes skull haha
 
Har suttit framför datorn och kollat på några avsnitt av PLL, Teen Wolf och The Fosters. Måste ju hålla mig uppdaterad ;)
Nu nördar jag framför Tumblr och lever mig in i min drömvärld. Just gotta love den sidan ♥
 
Jag just nu. Funderade på att platta håret idag innan jag går men jag har ingen ork för det och hittills verkar håret vilja hålla sig i skick!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0