Effektiv?

Här ville man göra något av dagen men NÄH, har verkligen bara legat i soffan framför tv:n och datorn med mobil i handen. 
Världen idag...
Om en stund ska jag plocka upp mamma i stan annars är ingen annat på g. Babak, som jag inte träffat på EVIGHETER vill ses, får se hur sent det blir. Vi har skjutit på det här i månader nu haha
 
Imorgon ska jag och mamma över till syrran och hennes mamma och på fredag ska jag och Avve ut! En stammis på jobbet är vakt på en klubb så vi tänkte testa att gå dit, spännande! Vill testa något nytt liksom :)
 
Nu måste jag göra mig i ordning, liggen i morgonrock, och ta mig iväg!
 
Bye bitches
 
En lagom random bild sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0