Work out

Hellååå!
Jag har just ätit och gjort klart choklad-giftboxes för att ha här ute i affären. Igår kom det verkligen inte en enda för att handla men idag har det kommit några iallafall!
 
Snart har halva arbetspasset gått och jag har varit lite produktiv idag, och ska fortsätta vara det, snart... ;)
 
Jag har tagit med mig grejer för att efter jobbet se till att träna! Jag gjorde det ju förra veckan med Mathias och jag vill ju inte tappa det allt för mycket! Har däremot tyckt att det är jobbigt att åka hem efter jobbet, packa ihop träningskläder för att åka in igen- Visst, en station bara men man blir så lat och bekväm- SÅ jag tänkte "varför inte bara ta en större väska och ha med allt på en gång??"
 
Nu ska jag röka! Sen ska jag ta hand om det här smutsiga golvet...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0