Sammanfattning av helgen

Tisdag igen- vilket innebär jobb. Jag har nyligen blivit klar med öppningen och förhoppningsvis är det lugnt idag så att jag kan göra lite redor här under tiden ;)
 
Min helg har varit väldigt bra! I fredags så var jag ute med Erica och Kidah och vi sov över hos Kidah. På lördagen efter att vi vaknat köpte vi pizza till frukost och sedan träffade jag lillebror Leon på fika och prat :)
 
Mot kvällen mötte jag upp Emma (som äntligen är tillbaka!), Rayd och Ali. Vi gick ut på några glas och när de åkte hem mötte jag upp Babak för runda nummer två. Vi drog till White och stötte även på Jacob så vi festade tillsammans :D
 
Söndagen sov jag bort helt och hållet mer eller mindre men igår klockan 12 hade jag och Emma en bokningstid men det är jag lite tyst om i några dagar till :) 
Sedan kom Ali och Rayd i vanlig ordning och vi drog till Kista, åt och när vi var klara var jag och Emma hemma hos mig där vi utbytte julklappar!
 
Nu är det dags för mig att fortsätta här! Hörs senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0