Kvällsgym!

Idag är det jobb och jag kom in lite tidigare för att hinna köpa lite grejer till affären. 
Har en del att göra men vet inte riktigt var jag ska börja. Är lite lost haha
 
Den här månaden kommer jag att jobba nästan heltid- tisdag till fredeag och Emma som också jobbar här tar lördagarna. 
 
Igår så hände en hyfsat otippad grej- jag tränade! Med Mathias! 
Det första jag gjorde var att springa i typ 7 minuter och efter det var jag helt slut (...) så jag satt bara och kollade på i början innan han började trycka på mig massa vikter och benpress. Så lite öm idag är jag ju, men det är bra!
 
Efter jobbet så ska jag möta upp Babak och han har fixat in ett möte för en restaurang som behöver personal. Vet inte så mycket mer än att det är på Mariatorget så får se hur det går. 
Fredag idag också!! Inget alls planerat men nu bör Emma ha kommit hem från Thailand så om hon inte är för trött och jetlaggad ska jag träffa henne, snackat lite med lillebror om att hitta på nåt. Ah vi får se helt enkelt! :)
 
Blir så sjukt dålig upplösning när jag använt en collageapp och lägger upp på Insta, menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0