Här är jag igen

Uppdateringen är inte speciellt frekvent längre men eh... Väljer istället att uppdatera när jag KÄNNER för det :)
 
Idag vaknade jag av ett sms från Jacob som jag inte träffat på jättelänge och han var i närheten så han kom hit och vi har haft jättemysigt med prat och Fia med knuff! (som han aldrig spelat innan! :O)
 
Den här veckan har jag mest tagit det lugnt. Bara onsdag men ändå... Jag jobbade i måndags och Erica som senare för sällskap. Sedan skjutsade jag hem henne och sen dess har jag bara slappat. 
Har egentligen behövt skriva ut kopior av mitt CV men det har inte blivit av än. Får göra det imorn! Vill lämna det på bensinmackar osv i närheten för det hade varit jättebra att kunna jobba lite natt osv (jag som är en nattmänniska) och få bra OB på det! 
Helst hade jag ju velat jobba i matbutik men det är så svårt att få jobb utan tidigare erfarenheter...
 
Aja, nu tänkte jag skrolla vidare här på internet. Ha det bra så länge!
 
Lite bilder på sista tiden:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0