Bloggledig på helgen och alltid tillbaka på tisdag!

Back to basics på jobbet i vanlig ordning men idag har det bara varit mys. Jacob kom över ett par timmar och höll mig sällskap och resterande tiden har jag haft telefonsällskap. 
 
I helgen har jag gjort lite allt möjligt men bosatte mig hos Kidah lördag till idag. 
Ooooch.... good news! Min beställning från Nelly.com har kommit!! Såå exajted! :D Ska hämta ut det efter jobbet ny, slutar om 1½ timme och kommer ha sällskap med Mathias som ska till Leon i Husby :)
 
Veckans planer är inte några speciella förutom att Emma ska firas på lördag så det har man att se fram emot :) Jag funderar fram och tillbaka mellan två klänningar så får se vilken det blir...!
 
 
Min enda bild från helgen med mat som min fru Kidah fixat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0