Snabb update

Godmorgon! Nu är jag uppe med en kopp kaffe och kämpar hårt för att vakna till haha
Kl sju börjar jobbet, fram till ett. Hoppas på att dagen går lika fort som senast. Eller ah, de två första timmarna var väldigt sega. 
 
Övrigt så har min helg varit jättebra! Firade alla hjärtans dag med Erica mm. Vi åt middag hos mig först, åkte till Ropsten och förade hos Patrick där även Alexandra var och så drog vi in till Kristall.
 
I lördags var jag hos Emma på kvällen med gänget och förade och spelade lite spel. Vi firade Rayd och drog till slut in till Kristall då med.
Söndag var en minst sagt vilodag för mig och igår var jag lite produktiv faktiskt och så var jag med Kidah på eftermiddagen och kvällen :)
 
Nu måste jag sätta igång med att klä på mig och fixa mig, har 20 min på mig! Hej då så länge <3
 
Lite bilder från helgen. Inga från i fredags dock...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0