Sjuk arbetande

Igår mötte jag upp Alex och tog en fika i stan. Snackade lite och försökte komma på något bra sätt att fixa fram snabba pengar. Vi kom fram till att i det här landet funkar det inte om det inte är så att man vill börja sälja droger eller sälja sina egendomar haha
 
Senare mot kvällen åkte jag till Christian i Skarpnäck och hängde med killarna. Det var trevligt! Över en och en halv vecka sedan så det var på tiden. 
Vaknade upp idag och var sjuk. Jag är snuvig, har ont i halsen och svullna halsmandlar. Det gör inte saken bättre av att jag lovat att hoppa in och jobba några timmar i chokladaffären men jag får stå ut helt enkelt! 
Upp imogon klockan sex också för att jobba på Statoil. Får se hur jag mår senare ikväll för om jag mår bättre imorgon är det ingen idé att sjukanmäla sig. Jag vill ändå jobba så mycket som möjligt! Det blir att dricka en massa te haha
 
Nu ska jag återgå här, ha det gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0