Mycket på hjärtat

God kväll på er! 
Just nu sitter jag och är lite halvdarrig efter två koppar kaffe idag för att hålla mig vaken. Det är nämnligen så att jag bara fick typ två timmars sömn inatt. Låg verkligen och kollade upp i taket i timmar! Kan bero på att jag var nervös inför min första arbetsdag idag (trots att jag aldrig känner mig nervös så måste det vara något undermedvetet eftersom att sånt alltid händer i dessa situationer hah).
 
Det gick bra idag i alla fall!! Jobbade 09.00-13.00 och fick mestadels stå i kassan och lära mig de viktigaste PLU-koderna samt fylla på varor ute i butiken. Imorgon blir det lika tidigt igen (jag suger på att hantera tidigare morgonar) men det är bara att ta itu med det.
På tal om det... Måste städa mitt rum. Än en gång. Det kan aldrig, a.l.d.r.i.g vara rent i mer än ett dygn. Gah.
 
MEN, slut på klagomål! Jag har ändå lyckats ta mig en sväng till UMO för att skriva ut nya p-piller. På tiden! 
Jag har även hunnit platta håret OCH jag glömde nästan berätta att jag gick en glad överraskning när jag kom till jobbet idag och Nahian också hade sin första dag där! Vi gick i grundskolan tillsammans, fast han två årskurser över, så skönt att man inte är ensam utan dessutom har någon man "känner" där :D
 
Annars- jag fortsätter roas av alla roliga ölnomineringsvideor som på löpande band läggs upp på Facebook. SÅ, nu ska jag kolla lite på dem och sist men inte minst (!!) städa rummet. 
Kram så länge!
 
Imorse insåg jag också att Ian har fräknar!! Syns inte så bra på bilden men de finns där! Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0