Fikadejt

Aldrig får man tid för min Erica längre. Vi pratade alltid i telefon innan, timmar om dagen! Varje gång man ringer är hon upptagen... :( *gråter blod*.
Men!! På fredag ska jag få se henne i alla fall! Hon ska bli min valentine hihi
 
Dagen på det nya jobbet har gått bra idag med! Stod bara i kassan så det vart väl lite långtråkigt men det är lika bra så att jag kommer in i det och när jag fullt lärt mig det så kan jag gå vidare till nästa grej. Så att allt inte blir helt mos i huvudet liksååååm.
 
Efter jobbet så hade jag lite telefonsnack med bästis samtidigt som jag städade rummet och hängde upp tvätten men sen kände jag mig så rastlös. Hade pratat med Mathias innan om att kanske ses men han ville att jag skulle hem till honom så att vi kunde kolla på film typ och det hade jag ingen ork för. Dessutom så går mitt SL-kort ut kl 7 så det hade blivit lite omständigt att komma hem. MEN mitt från tomma intet skrev Mikail till mig och frågade om jag ville ses så vi åkte in till stan, tog en fika och snackade :)
 
Börjar inte förrän ett imorgon så det är skönt men däremot vill jag ändå upp tidigt för att inte vända på dygnet i och med att jag börjar redan klockan sju på fredag. 
 
Dunno what to do now. Ska väl fila naglarna eller nåt? Hahaha
 
Mikail tog bild på mig. Sååå- från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0