Död, minst sagt

Hej på er!
Här i sängen sitter en trött och värkande Maxine efter att ha jobbat i drygt 9 timmar. Eller okej... Jag vaknade fem minuter efter att jag börjat jobbet (panik!!!)... Vaknade inte ens av tre jävla alarm... Så jag kom typ 25 minuter sent.
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra dock. Jag måste se till att inte fastna liggandes i sängen och kolla på nån serie eller något för då kommer jag bara somna och då kvarstår min dåliga dygnsrytm. Imorgon ska jag nämligen vara på Statoil i Jarla för att lära mig biluthyrning. De hyr ut mycket mer där än här i Husby. Jag ska vara där klockan SJU! Lord have mercy...
 
Jajah, nu ska jag väl platta håret eller nåt. Har sett ut som ett fågelbo i håret hela dagen för att jag inte hunnit platta det haha
 
 
Ett glas rom och cola som mamma bjöd mig på i lördags! Trevlig kväll vart det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0