Det rullar på här

Såå... Idag är jag bara hemma. Har nyss rengjort badrummet och ska snart ta mig en dusch! 
Imorgon blir det mitt första arbetspass på Statoil och jag hoppas verkligen att jag kommer trivas och att jag lär mig fort. 
Ser verkligen fram emot att kunna tjäna mer pengar så att jag hinner spara upp nånting till sommarn i alla fall! Jag börjar verkligen få sommarlängtan nu, i vanlig ordning vid den här tiden på året. Men om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att tiden har gått väldigt snabbt! Jag menar, det är redan en tredjedel in på februari! Rätt som det är så är det mars, och april, och maj och sen är sommaren här! 
Mörkret gör i och för sig att det känns som att allt går segare men man får underhålla sig på något sätt tills dess :)
Jag har ju fortfarande inte läst ut alla mina Vargbröder-böcker som jag hade som mål efter studenten, 2½ böcker to go!
 
Meeeeen, nu ska jag återgå, ni får ha en trevlig fortsatt måndag!
Ritad av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0