A game changer

Long time no see eller vad säger man?
Jag är hemma just nu, tog en nap på typ tre timmar som egentligen skulle ha varat i 1½ men eh, skönt var det!
Om ca en halvtimme ska jag hämta Ian på dagis. Skulle ha bakat med killarna och min granne Mariam som vi hade preliminärbokat men hon har inte svarat idag så får se vad som händer med henne. Kidah hade tänkt komma iallafall.
 
Jag har lite good news också!! I måndags var jag och lämnade CV:n på Statiol nedanförmig och Shell på andra sidan och redan i tisdags ringde dem från Statoil då jag även gick på intervju och fick jobbet! Så på tisdag som kommer nu börjar jag. Det blir inte ett helpass utan på några timmar bara för att komma in i allting och få en upplärning. Deltidsjobb dock men jag fick veta att vill man så kan man öka sina timmar till ungefär heltid och finns det inte pass på just den jag är skriven på kan man alltid jobba på andra runtom i Stockholm när de behöver personal. 
 
Så nu har jag äntligen möjlighet att kunna betala av körkortet till mormor och mamma och sedan börja spara massa för resor! 
 
Senare ikväll har jag bestämt med Mathias att kolla på film så han ska ladda ner en och så åker jag dit senare :) 
Not much more to tell ya så vi hörs!
 
 
My beautiful bonanza ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0