Parklek

Jag ser så mycket fram emot landet-helgen imorn att jag bara vill bli trött och sova nu så att morgondagen är här!
Men så är tyvärr ej fallet. 
Idag plockade jag upp killarna på dagis, tog dem till Solna där vi mötte upp syrran och hennes mamma strax innan mamma kom. Vi var i parken där de fick leka och det var en trevlig dag. Skönt att få komma ut lite, jag har bara degat de senaste dagarna förutom den lilla stund jag var ute igår för att köpa pizza. 
Har kollat på SÅ många filmer och serier att jag börjar tröttna. Vilket är chockerande för att vara jag haha
 
Istället tänkte jag göra om min Nostalgi-lista på Spotify som jag på något vis lyckats radera utan att märka det. Sjukt frustrerande för jag hade över 130 låtar och det finns inte en chans att jag kommer ihåg alla :/
 
Aja, det är bara att suck it up och göra något åt det :)
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0