Cruise

Det går lagom segt här hemma. Var inne hela dagen igår och tanken är att jag ska rensa resten av rummet men det går väldigt segt...
I lördags var jag i alla fall på kryssning med Emma, hennes familj och Ali och Rayd! Vi hade hur kul som helst och mindre drama än vanligt i jämförelse med andra man varit på haha
Nä men som sagt- det var jättekul.
Imorgon blir det att träffa syster och på torsdag åker vi till landet! Jag, Kidah och Emma kommer vara där tills söndag och vara kattvakt :)
 
Måste bara tillägga att det är någon SJUKT irriterande granne ovanför som har borrat nästan nonstop sen 9-10 och nu börjar jag få huvudvärk. Kan det ta slut snart????
 
Nu ska jag få i mig nåt att äta och sedan försöka komma igång :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0