Spontant

Lön om strax en timme! Inte för att jag tänkt göra något förrän imorgon haha
Kom nyss hem från Odenplan. Jag och Kidah åkte dit för att möta upp Keisha som kommit till Stockholm över helgen och eftersom att jag jobbar hela helgen bestämde vi för att ses idag. Det var trevligt att ses igen trots att det inte var speciellt långvarigt, men bättre än ingenting!
 
Igår så åkte jag till Emma, Rayd var där och vi satt mest på balkongen och snackade i solen. Hennes bröder och "styvbror" skulle på en skiva och vi tre bestämde oss spontant för att följa med och jag sov även över hos henne. Vi hade skitkul på skivan, kände inte en jävel men vi dansade loss och hade en jättetrevlig kväll :) Spontant blir alltid bra. Oftast ;) 
Några bilder från gårdagen då. Kanske inte de fagraste men vad tråkig världen skulle vara med endast bra bilder haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0