Söööööööömn

Hellu!
Här är jag halvt liggandes i sängen och borde ha börjat städa rummet och duscha men det enda jag vill göra är att bara somna om i ett par timmar till. Jag kom hem kvart över sju imorse (ja, det tog mig en kvart att gå en 5-10 minuters sträcka för att hela min kropp var så öm av jobb) efter ett nattpass och trodde att jag kunde somna på momangen men det tog en liten stund. Jag känner inte att jag sovit tillräckligt för att ha varit vaken så länge men det är väl bara att ta det. 
Klockan nio börjar jag jobbet igen och det är både bra och dåligt att jag tycker att det är så jobbigt att förbereda sig inför att jobba så länge, natt och mestadels själv för när jag väl är där så är det inte alls lika farligt! 
Två nätter to go och sen är det över :) I tre veckor till haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0