Smoothietime!

God morgon! 
Idag vaknade jag vid halv nio och kunde inte somna om. Jag hade svårt att somna också så det vart inte förrän vid nästan tre, men nu verkar jag ha lyckats vända på dygnet så det är nice!
 
Visste inte vad jag skulle äta till frukost och kände inte för något matit eller stort så jag testade mig på en smoothie!
Hade i apelsin, mango, nätmelon och äpple (tog det jag hittade) och blandade ut det med mild yoghurt. Sen MÅSTE jag ha något sött så la till lite vaniljsocker hehe
Den blev ganska god! Men nästa gång ska jag skippa äpple, det smakade för mycket och gav en lite mjöligare konsistens. 
Eftersom att jag inte börjar förrän om 4½ timmar så tänkte jag fixa lite här hemma och även se om jag hinner till gymmet, annars kör jag nog lite här hemma istället :) 
I'm on fire today!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0