Löning

Vaknade upp tidigt imorse av ett sms från chefen om att ingen på Statoil fått in sin lön idag och jag var ju lagom irriterad... Men när jag väl gick upp på eftermiddagen så såg jag att det hade kommit in som tur var!
Kom hem för en liten stund sen efter att ha spenderat ett par timmar i Kista. Jag fyndade två lagomfulla påsar så nöjd kan jag säga att jag är! Men mitt misstag är ju alltid att jag spenderar massa pengar jag inte har nån koll på och vips har man en ännu tightare budget. Så jag har bestämt att inte spendera mer än 150 kr den här helgen haha
 
Har i några dagar haft ögonen på dessa fina ljushållare från Indiska så köpte hem ett par idag! Älskar dem :D
Köpte även hem denna 5-packs ögonskugga från H&M och även en kornblå topp och enkel svart kofta! (PS: De är mycket glittrigare i verkligheten, och starkare färg)
 
Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig för om 45 min ska jag röra mig mot jobbet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0