Helg!!

Så! Nu har jag jobbat mina dagar den här veckan och är nu ledig tre dagar, har helg nu!!
Min kropp är helt mörbultad och jag är helt död i huvudet. Å andra sidan har jag inte sovit så länge inatt men jag tänkte ändå lägga mig snart så att jag kommer upp i bra tid imorgon :)
 
Jag hann ta mig till gymmet innan jobbet och även följa med syster på ultraljud. Ja, jag ska bli moster!! Den var frisk och allt vad man kunde se hittills och är beräknad i mitten på oktober :D
 
Imorgon ska jag åka förbi bästis och hälsa på, kanske hittar lite kläder hon ska slänga och mot kvällen blir det utgång! Så taggad! Det kommer bli jag, Avve och Alex, eventuellt Erica och Emma. Men vi får se :)
Lördag fyller Leonor år och ska firas så det ska bli trevligt, det kommer även vara andra där som jag inte träffat på länge.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0