Halfway

Halvvägs igenom min jobbvecka med nattpass. Jag har inte tid för mycket annat eftersom att jag är uppe vid helt "fel" tider hehe
Fick även jobba över drygt en halvtimme idag då vi ligger på en heltidare för lite och två sjuka (de sjuka just idag). Men det gick bra! Får bara hoppas på att det inte blir för stressigt för dem idag!
 
Nu väntar jag på att mamma och killarna ska gå så att jag kan lägga mig till sängs i mammas säng i sovrummet. Jag har inga persienner i mitt rum så det är klarljust just nu och på senaste tid har jag blivit känslig mot solljus när jag sover så det får bli vardagsrummet i hopp på att inte vakna varannan timme och ha svårt att somna om :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0