Glada nyheter

 
En timme kvar av jobbet! Jag har fått det mesta gjort idag, tar resten imorgon för nu är jag däckfärdig haha
Fick också ett sms av chefen på Statoil och från och med första april nu så är jag deltidare istället för timpass! Så jag har mina fasta tider och så får jag pass utöver det. 
Mina fasta är bara var tredje helg men de behöver för det mesta alltid någon som hoppar in. Får förhoppningsvis ett bättre avtal nu och jag hoppas även på att få de veckorna av semestern som jag har önskat (mitten av juli-mitten av augusti) och så eftersom att jag inte är inskriven varje vecka så kan jag alltid ta och planera in att resa i september som tänkt :)
 
 
 

Åh, sommarkänsla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0