Fikapauser och jobb

Idag jobbar man på chokladaffären igen, lite halvtrött men det kan alltid vara värre ;)
Den här veckan har jag bara varit ledig två dagar, plus att jag jobbade i söndags och jag kommer även jobba natt i helgen. Blir att jobba i chokladaffären på dagen imorgon och så natt på Statiol så jag kommer att vara vaken i minst 22 timmar :P Vet inte riktigt om det är värt det men den skiten får man ta. 
 
På senaste har jag träffat vänner för fika och snackat lite. Jag uppskattar lite prattider med nära och kära. Det blev till och med biljardspel med bästis i tisdags vilket vart väldigt trevligt!
 
Nu måste jag i allafall fokusera lite mer på jobb framöver så att jag kan börja spara. Och det känns också mycket enklare när de flesta jag känner antingen jobbar eller pluggar för då känns det inte som att jag missar något haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0