Caféet

Igår var hur trevligt som! 
Först så var jag i en lokal och firade Leonor och Serkan, som sagt- träffade på gamla ansikten vilket var jättetrevligt!
Sedan blev Sofia och Jennifer jätteförvånade över att jag aldrig varit på Café Opera så vi tog oss dit. Sofia körde så hon var nykter hela kvällen, jag var inte heller speciellt dragen men vi dansade massor och hade skittrevligt :)
 
Efteråt mötte jag upp Mathias och promenerade runt i Kungsholmen innan vi tog oss hem. Hamnade i sängen så sent som halv sex!
Idag hade jag inga planer riktigt så jag blev erbjuden att hålla en kompis sällskap på Ibis där han jobbar, nära mitt jobb! Kom nyss hem :)
 
Jag har bestämt mig för att anta mig utmaningen med squats och jag har redan missat en dag så jag tänkte ta igen det nu! Sen ska jag väl bara chilla, kolla på Modern Family eller så :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0