Ännu ett sådant inlägg

Hemma igen efter ett lyckat nattpass. 
Som tur var så somnade jag om och gick upp strax innan jag skulle gå så jag har inte ens varit vaken i 12 timmar. Däremot så tär det här jobbet mycket på rygg, ben och fötter så jag är ändå ganska trött. I eftermiddag har jag bestämt att gymma med Erica så lika bra att jag får mig lite sömn! Sen måste jag se till att hinna städa rummet innan nästa nattpass. 
Nästa vecka jobbar jag tre dagar (tog ett av Nahian), vilket jag är nöjd över! Den här lönen kommer nog bli riktigt bra! Bästa på länge skulle jag nog säga :) Kommer lyckas få in ett till helgpass den här månaden så det är skitbra!
 
Nog om jobb, dags och sova och jag ska se till att göra nästa inlägg lite mer intressant ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0