What does pink stand for? - Magentaaaa

Igår var jättetrevlig utgång med Erica mm!
Vi var några stycken som förade på DAAM och det slutade med att jag, hon, Mathias och Ericas kompis Alexandra hamnade på Magenta. Jag har aldrig varit där tidigare men jag gillade det jättemycket!
 
Jag blev inte för full, och vi drog inte för sent och jag mådde bra när jag vaknade. Inte seg eller nånting så det är jag glad för!
Som vanligt sov jag över hos Mathias, vi gick upp och iväg i hyfsad tid, blev bjuden på pizza och därefter åkte jag hem för att övningsköra med Catta. Nu är jag hemma igen och vi har börjat på lite större vägar med rödljus, filer, lite mer trafik osv så det är kul :)
 
Igår:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0