Vanilla sky

Godmorgon. Uppe tidigt idag och jaag är helt dööööd. Men, hade ju inte förväntat mig något annat haha
Tänkte chansa och se hur det blir att ha vaniljsocker i kaffet och nu vet jag- tummen upp på det!
 
Kl elva ska jag vara i Alvik på, jaa vad ska man kalla det? Någon sorts arbetsintervju fast ändå inte. Jag har typ jobbet redan. Något enkelt som man kan hoppa in på lite då och då om de behöver en! Det är alltså att man jobbar på events vilket jag gjort en gång tidigare och det var kul faktiskt :)
 
Min helg har för övrigt varit prima! Har spenderat både fredag, lördag hos Ali med gänget och igår mötte jag upp mamma och pojkarna för en casting som Ian skulle på och så bestämde vi med Catta och Benjamin att äta buffé på Kinamuren. Gaaah, så gott!!
 
Nu får jag se till att lyfta på arslet ur sängen och komma igång här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0