Series

Hej igen!
Kanske dags för en uppdatering igen? Jag har bara varit hemma i tre dagar nu så det är i och för sig inte funnits så mycket att skriva om när allt man gör är att kolla på serier och läsa hehe
Jag har kollat klart på True Blood och Orange is the New Black inom loppet av en vecka och även kollat på de fyra senaste avsnitten av Pretty Little Liars och nu när jag på första säsongen av Teen Wolf. Lite för mycket kanske?? Hah
Men! Jag har varit lite duktig och faktiskt LÄST också. Snart klar med den boken.
 
Snart ska jag hämta killarna på dagis men har inget planerat idag. Min lillebror är världssämst på att svara i telefon så tror inte det blir att ses idag.
 
state-0f-dreamin:

Untitled on We Heart Ithttp://weheartit.com/entry/78372339/via/SevvalNaz
Min nya celebrity crush hihi
Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0