Maraton

God kväll på er!
Just nu ligger jag i sängen och fortsätter mitt maraton med True Blood.
Har varit hemma hela dagen och inte gjort något speciellt. Städat rummet och lagat mat typ. Kände först för att hitta på och träffa någon, kanske chilla hos Mathias idag/kväll men efter tanke så är det skönt att bara vara hemma. Mestadels för att jag vill kolla på True Blood haha
 
Sedan var jag även förbi bibblan igår och fick med mig tre böcker som jag ska läsa. Två av dessa var början av en sexologi, som jag redan läst de fyra första på men börjar om för att komma till de sista och minnas allt. Får se hur det går för mig att läsa ut alla dessa tjocka böcker. MEN jag har lovat mig själv i flera år nu att göra detta nu när jag väl har mycket tid att lägga på det :)
 
Och på tal om detta så måste det vara den vackraste kvinnan jag sett i hela mitt liv! Praise the tumblr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0