I'm so happy AHA happy lucky me!

För skojs skull har jag suttit på blocket och kollat på gitarrer till salu. Jag vill så gärna lära mig! Nu har jag ganska mycket fritid att göra saker jag inte hunnit med under gymnasiet och till och med högstadiet (sorgligt hur mycket "tid" skolan kan ta upp), eller så är det bara jag som har prioriterat lite annorlunda haha
 
Man verkar kunna få en bra för en röding eller strax över så innan året är slut ska jag äga en aukustisk gitarr!
 
Känner verkligen att jag vaknat på rätt sida idag och innan klockan blir för mycket och jag gör samma misstag varje gång (vakna i bra tid, tycka att jag har världens tid och sedan stressa sista 1½ timmen och inte hinna med allt, eventuellt komma sent också) ska jag se till att få saker gjort NU! Eller... okej, om 10 min ;)
 
 
Förbered er på en klyscha...
SEIZE THE DAY!
Haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0