If you'd be the cash, I'd be the rubberband

 
Njuter till soft musik med Kidah bredvid som fixat håret. Har inte haft mycket för mig med håller nu på att ladda ner filmer med Joseph Gordon-Levitt ♥
Jag har HELT missat att han gjort en film tillsammans med min första älsklning Channing Tatum!!!!!! Skäms lite....
 
Har annars under helgen varit på landet och haft kräftskiva med familjen och Emma hängde på. Vi bosatte oss i jacuzzin i FEM timmar innan vi drog oss vidare till lillstugan och till slut däckade.
I lördags skulle jag varit barnvakt men det blev inte av så jag drog ut med Erica, Matte, Leon och Alex mm. Det var roligt umgänge så alltså en bra utekväll!
Igår vaknade jag hos Matte, tog en dusch och sen åt vi pizza (jag fick i mig hela!!) innan hemgång.
 
Nu blir det en snabb sväng till Kista innan de stänger ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0