Hard workwork

Godmorgon!
Alarmet satt och för att vara säker på att komma upp ringde jag Mathias för att bli piggare och VAKEN.
 
Jag jobbade till sent igår på ett event och kom hem vid halv ett. Helt död men tog ändå ett tag för mig att sova så jag läste lite. Men annars så gick det bra igår!
Jag hade sovit över hos Emma med Rayd också den natten och innan det var vi hos Ali och träffade hans nya tjej och hennes lilla bebis. Hur söt som!!
 
Idag blir det ännu en arbetsdag, förhoppningsvis till lite tidigare så att jag kommer hem i rimlig tid hehe
Skulle ha gått förbi Kidahs skola idag så att hon kunde göra mitt hår fint med inpackning och diverse grejer men nu börjar jag kl 13.00 istället för 17.00.
 
Igår fyllde pappa 51 år (!!) också så ska bli trevligt att komma dit på lördag och "fira" honom, trots att han inte vill bli firad men vi syskon kommer att vara samlade iallafall! Alla utoom Rodney i och för sig. Men det är som vanligt :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0