Vad hände med fantasin?

NOT MUCH goin on here.... Just sitting on the balcony enjoying the BREEEEEZE.
 
Dåligt internskämt men en annorlunda öppning på mina inlägg. Jag har ju vanligtvis ännu sämre fantasi än det här haha
 
HOWEVER. Ligger fortfarande i paltkoma efter en stor portion sushi mamma bjöd mig på. Och man blir så sjukt uttorkad! Tror att jag druckit tre glas vatten sen dess. 
Idag har jag inte gjort mycket dock. Vaknade halv nio av mig själv (och höll mig uppe!) men jag var så seg så har inte fått nåt gjort annat än att vid fem möta upp Jasmin vid SEB och lägga ner vårt UF-företagskonto. Gick bra. Vi tjänade 100 spänn på det av nån anledning haha
 
Det gick klart fort och när vi var klara höll jag Jasmin sällskap i stan ett tag innan hon hade en arbetsintervju och då åkte jag till Solna och köpte sushi! 
Inte mycket annat spännande idag.
 
Från och med imorgon och till fredag kommer jag att jobba hela dagar i buktiken. Chefen åker utomlands i slutet av veckan och är borta två veckor framåt så då har jag allt ansvar. Hoppas att det inte uppkommer nån kris för jag har inte jobbat tillräckligt länge för att hantera allt :P
 
Jaja, det löser sig!
 
Osammanhängade bild men den kom upp när jag skollade på Tumblr och jag ÄLSKAR Max i Goofy Movie!

Kommentarer
Postat av: Josefin

JAG MED! ÄLSKAR LÅTEN & HELA FILMEN!!!

Svar: Ja!!! Det suger att Eye to eye inte finns på Spotify :( haha
Maxine

2013-10-08 @ 14:40:16
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0