Vad är det för dumheter??

Vaknade av att mamma frustrerad på Nico skäller på honom och till en början, yrvaken som jag var, vart jag irriterad för att jag vaknat en halvtimme för tidigt men sen skrattade jag bara. 
När jag gick upp och öppnade kylen såg jag att han öppnat massa små yoghurtar och yoghurtklet överallt haha
Han hade tydligen varit jättenöjd med sig själv ^^
 
För övrigt har Keisha fått sin mobil tillbaka efter tre månader uppe i Norrland så jag pratade med henne och det känns skönt att veta att hon är glad och mår bra!
 
Fredag idag- we all know what that means!! ;) 
Men nej... Jag har sett fram emot helgen sen lördags typ haha men jag jobbar imorgon så går jag ut ikväll blir det inget långdraget. Jag har ju i princip hela lördagen efter 17.00 på mig ändå. 
 
Hur som... Nu ska jag återgå till jobbet. Diska först och sen blir det väl ta en kopp te (jag måste lägga ner med kaffet) och läsa när kunder inte är här. Så upptagen är jag idag :)
 
Haha love this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0