Setteling down

Nu är jag hemma och börjar varva ner äntligen! (Bortsett från att det är sjukt lugnt hela dagarna på jobbet)
Sista timmen gick ovanligt långsamt innan stängning idag. Det går alltid så fort men det kan bero på att jag började stänga ganska tidigt och att jag börjat bli snabbare på det.
 
När jag kom hem började jag städa upp i rummet (det mesta iallafall) och har även bytt lakan så innan jag hoppar in i duschen (alla känner ju till och älskar den känslan med nya lakan efter en dusch) ska jag äta lite sallad med ceasardressing och kolla på senaste avsnittet av HIMYM och innan läggdags blir det nog ett par avsnitt av Under the Dome.
 
Åh, än en gång! Har saknat min dator såååå! ♥
 
goldella:

fashion / modern
Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0