Ser fram emot detta

Normalt att jag vaknar 1½ timme innan jag ska upp...?
Haha
Men jag passar på att städa upp i rummet, det är lite på tiden så.. :)
 
Ser även fram emot 6 jobbardagar i streck! Jag kanske verkar sarkastisk men det är väl både och. Två dagar i butiken nu och de resterande fyra på Älvsjömässan då det är chokladfestivalen! Dessutom kommer jag få ganska bra med pengar och de måste man förtjäna så att klaga på att jobba tänker jag inte göra. ÄN. Kanske om två dagar när jag börjar tröttna haha
 
Nu ska jag återgå här! Kommer att ta med mig datorn till jobbet så kanske blir lite mer uppdatering ;)
 
flyawaywithmebah:

october | Tumblr on We Heart Ithttp://weheartit.com/entry/79904928/via/DesignerGirly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0